Plug-in sales results

Hello.

I recently published a plugin and had a friend of mine purchase it as a test,
Where do I find the sales history, etc.?

I can’t find anything specific within the developer site,
but I don’t see any such history in my FastSpring account either.

Please advise me.

ここに似た話題があります。

Here is a similar topic.

http://forums.creativeclouddeveloper.com/t/what-have-i-sold

@sttk3

いつもありがとうございます。
トピック見てみました。
私の管理画面にもダッシュボードしか表示されておらず、
プロダクトなどのボタンがそもそもありませんでした。
またFastSpring側の問題のような気もしますので、
一度問い合わせてみます。

Thank you for all your help.
I took a look at the topic.
My admin page only shows the dashboard as well,
I also have a dashboard in my admin page, and there were no buttons for products, etc. to begin with.
I also have a feeling that the problem is on FastSpring’s side,
I will try to contact FastSpring.

私もダッシュボードしか表示されませんが,Account > Account Summary > Split Accounts で確認できます。
もしかしてPayouts Accountの設定が済んでないのではありませんか? PayPalなどのアカウントを紐づける作業がいるかもしれません。

I can only see the dashboard too, but it can be found at Account > Account Summary > Split Accounts.
Are you sure you have already set up a payouts account? You might need to link your PayPal or other accounts.

1 Like

なるほど、ダッシュボードしかないのは大丈夫なんですね!

ペイアウトのところはその可能性もあるかもと、
質問前にPayPal登録してみたのですが、
登録後にsplitAccountのところを見ても特に変化なく…。

と思っていたら、先ほど見たら履歴が確認できました…。
ペイアウト登録が遅かったという事だったのか、
問い合わせたFastSpring側が対応してくれたのかちょっと分からないのですが、
一度確認してみます :sweat_smile:

いつもありがとうございます :bowing_man:

I see, so it is ok to only have a dashboard!

I thought that might be a possibility at the payout,
I tried registering with PayPal before asking the question,
After registering, I looked at the splitAccount section and there was no change…

But when I looked at it just now, I could see the history…
Did it mean that the payout registration was too late?
I’m not sure if FastSpring handled my inquiry or not,
I will check again :sweat_smile:.

Thanks again :bowing_man:.

Translated with DeepL

1 Like

FastSpringのアカウントページの情報についてですが、
Adobeとの接続だけの場合は完全な機能が出ないので、ダッシュボードだけで正常とのことでした。
私の履歴が最初に出なかったのはやはりペイアウトの設定がまだ認識されていなかったからのようです。

FastSpringから回答があったので一応共有させて頂きます。

Regarding the information on the FastSpring account page,
I was told that only the dashboard was normal, as the full functionality does not appear when only connected to Adobe.
It seems that the reason my history did not appear first was still because my payout settings were not yet recognized.

I have received a response from FastSpring and will share it with you just in case.

1 Like